You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Zasady rejestracji


PRZYCHODNIA „SANA-MED” świadczy usługi medyczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 18:00.

Rejestracja Pacjentów PRZYCHODNI „SANA-MED” odbywa się osobiście, telefonicznie lub za pomocą osób trzecich od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 18:00 oraz za pośrednictwem rejestracji elektronicznej.

Uwaga! Rejestracja do Działu Fizjoterapii odbywa się osobiście, telefonicznie lub za pomocą osób trzecich od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 do 18:00.

Pacjenci rejestrowani są na określone godziny, jednak ze względu na specyfikę porad medycznych dopuszcza się przesunięcia czasowe.

Zgodnie z warunkami zawartymi z Narodowym Funduszem Zdrowia, transport sanitarny dla Pacjentów zapewniany jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00.

Wizyty domowe realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00, po wcześniejszym zgłoszeniu ich w Rejestracji.

Pacjenci do Poradni Specjalistycznych rejestrowani są na określone terminy.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: podjazd dla wózków inwalidzkich, winda dla osób niepełnosprawnych (obok rejestracji), toalety dla osób niepełnosprawnych, wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.


Zasady organizacji teleporad

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1395) informujemy że:

  • NZOZ SANA-MED udziela teleporad drogą telefoniczną.
  • Terminy teleporad ustalane są telefonicznie (tel. 12 64 70 122), osobiście lub poprzez e-rejestrację (https://erejestracjasanamed.pl/portal). Pacjent informowany jest przez pracownika Rejestracji o terminie i przedziale czasowym w jakim zostanie udzielona teleporada.
  • Realizujący teleporadę lekarz kontaktuje się telefonicznie z Pacjentem zgodnie z ustalonym terminem, dzwoniąc na wskazany przez Pacjenta numer telefonu; podczas rozmowy telefonicznej realizowany jest wywiad lekarski, którego efektem może być m.in. udzielenie porady, wystawienie e-recepty, wystawienie e-skierowania, wystawienie zwolnienia lekarskiego lub innego zaświadczenia. W przypadkach uzasadnionych stanem zdrowia, lekarz może zaprosić Pacjenta na wizytę osobistą.
  • W przypadku braku kontaktu z Pacjentem, lekarz podejmie co najmniej trzy próby kontaktu, w odstępie nie krótszym niż 5 minut. Jeżeli po trzykrotnej próbie lekarz nie skontaktuje się z Pacjentem wizyta zostanie usunięta i Pacjent musi ponownie dokonać rejestracji.

Udostępnianie dokumentacji medycznej


CENY AKRUALNE

Lp Nazwa Cena
1 strona kopii albo wydruku dokumentacji medycznej 0,44 zł
1 1 strona kopii albo wydruku dokumentacji medycznej 0,44 zł
2 1 strona wyciągu albo odpisu dokumentacji medycznej 12,67 zł
2 udostępnianie dokumentacji medycznej na informatycznym nośniku danych 2,53 zł 2,53 zł

Pierwszą kopię dokumentacji medycznej Pacjent otrzymuje bezpłatnie, każda kolejna płatna według cennika.

Polityka prywatności


Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Klauzula informacyjna RODO


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE, zwanego dalej: „RODO", informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „SANA-MED” sp. z o.o. , os. Dywizjonu 303 nr 2, 31- 871 Kraków, KRS 0000065148, NIP 6751237148, Regon 357090825.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach: -profilaktyki zdrowotnej; -diagnozy medycznej i leczenia; -zarządzania usługami opieki zdrowotnej;

-w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzona działalnością.

3. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy art. 9 ust. 2 lit. h ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w zw. z przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych, w szczególności przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej

finansowanych ze środków publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit.b oraz f RODO.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby i podmioty wymienione w ustawie z dnia 6 listopada 2008г. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz. U.z 2017, poz. 1318,z późn. zm.), którym Administrator zobowiązany

jest udostępniać dokumentację medyczną.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (państwa spoza Unii Europejskiej) oraz

do organizacji międzynarodowej.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

7. Pani/Pana dane osobowe, w tym dane dotyczące zdrowia, będą przechowywane przez określony ustawowo okres przechowywania dokumentacji medycznej, co do zasady przez okres co najmniej 20 lat od końca roku kalendarzowego,

w którym dokonano w niej ostatniego wpisu.

8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia

oraz ograniczenia przetwarzania- w zakresie i na warunkach określonych odpowiednio w art. 15,16, 17, 18 i 20 RODO.

9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych

osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych niezbędnych dla prowadzenia dokumentacji medycznej jest warunkiem podjęcia procesu leczenia. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych

osobowych może być odmowa świadczenia usług medycznych.

12. Pani/Pana dane będą przetwarzane w systemach teleinformatycznych.

13. Informujemy, że Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, Panią Annę Szelągowską, którego adres kontaktowy to iod@grupazdrowie.pl.

Przdatne linki


Odnośniki do stron internetowych dotyczących:


Internetowe Konto Pacjenta (IKP)

IKP to dostęp do historii udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej, wystawionych receptach, zwolnieniach i skierowaniach. Każdy pacjent może zalogować się do konta poprzez stronę www.pacjent.gov.pl. Do zalogowania niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub e-dowodu.

Prawa pacjenta


Zapisy na wizytę do lekarza pediatry


Standardy ochrony małoletnich


Formularz zamówienia recept